• 16.7.2013

Kalendářní jaro je tradičně spojeno s jarním úklidem. Nejen vyčištění domova je povětšinou ženskou záležitostí, ale podle nedávného průzkumu České asociace pojišťoven (ČAP) se ženy starají také pečlivěji o smlouvy, které se k jejich domovu, tedy nemovitosti a domácnosti, váží. Z něho vyplynulo i to, že polovina z nich pravidelně, třeba právě při jarním úklidu, kontroluje pojištění dle aktuální hodnoty svého domova, aby se vyhnula podpojištění. Z podpojištění však klienti Allianz už dle pojišťovny mít obavy nemusí – díky nejnovější VIP garanci se podpojištění uplatňovat nebude. S jarem startuje i další novinka – výplata plnění za všechny škody, jejichž krytí nabízí kterákoliv z pojišťoven působících na našem trhu.

VIP Garance znamená, že Vám bude plněno i za škody na majetku, které nejsou uvedeny přímo ve smlouvě!

Podle nejnovějšího průzkumu ČAP se klienti nejčastěji obávají požáru, havárie vody, vloupání a následně pak živlů, jako jsou vichřice, krupobití nebo údery blesku. „Faktem je, že dnes naši klienti při sjednání pojištění nemusí přemýšlet o tom, které riziko je ohrožuje více, nebo méně a které si mají vybrat. Pokud si v pojištění majetku zvolí VIP Garanci, mají jistotu pojistného plnění vždy. Tedy i v případě vzniku škody z jiného pojistného nebezpečí, než je v pojištění vyjmenováno, ale které je možné sjednat v rámci pojištění nemovitosti, domácnosti nebo bytu u kterékoliv jiné pojišťovny v České republice,“ vysvětluje ředitel úseku pojištění majetku Allianz Zdeněk Kučera.

Allianz nebude v případě nezáměrného podpojištění plnění krátit!

Poslední dobou v pojištění platí, a v majetkovém dvojnásob, že produkty postupně „zastarávají“. Rizika, na která se pojištění vztahovalo před 10 lety, už dnes majitele nemohou zcela uspokojit a podobně je to i s pojistnými částkami. Jednotlivé produkty proto průběžně procházejí inovacemi, aby pokryly zcela nové nároky klientů. „Jsme si toho vědomi, a proto jsme i dalšími novinkami chtěli tak trochu „předběhnout dobu“. Druhou garancí, kterou zavádíme, je neuplatnění podpojištění u nemovitosti, takže klient dostane při škodě plnění bez jakéhokoliv krácení. U pojištění domácnosti bude uplatněno pouze v případě, pokud klient při sjednání smlouvy nedá na doporučení pojišťovacího poradce a záměrně pojistí majetek na nižší hodnotu,“ doplňuje Monika Hotová z úseku pojištění majetku.

Plnění za odcizené a znovunalezené věci nebude chtít do výše 100 tisíc korun Allianz zpět!

Třetí a poslední garanci Allianz nejvíce ocení klienti, jejichž domov někdy v minulosti navštívili zloději. První šok zažili majitelé domácností, když zjistili, že měli nezvanou návštěvu, a druhý poté, kdy některé z ukradených věcí byly nalezeny a oni museli vracet pojišťovně peníze, které za ně dostali. „Nestává se to sice každý den, ale chápeme rozladění klientů, kteří si koupili novou televizi, počítač, telefon či jiný spotřebič a najednou měli peníze, které dostali od pojišťovny a již je také utratili, vrátit. Jen proto, že třeba i po několika měsících se předměty z jejich vykradeného bytu našly. Proto jsme přistoupili k tomu, že v těchto případech nebudeme plnění za odcizené a znovunalezené věci v celkové hodnotě do 100 tisíc korun chtít zpět,“ říká Zdeněk Kučera.

Co je u Allianz dále zahrnuto v pojištění majetku?      

„Majetkové pojištění Allianz již několik let po sobě přinášelo majitelům nemovitostí vždy něco navíc, například pojištění vedlejších staveb – garáže, kůlny, plotu nebo bazénu zdarma, nebo úhradu za škody způsobené neznámým vandalem, atmosférickými srážkami, ptactvem či hlodavci, což není zcela běžné,“ vypočítává M. Hotová. Více než rok je v pojištění zahrnuto také odcizení invalidního vozíku nebo například dětského kočárku nejen z uzamčených, ale i společných prostor domu, což oceňují maminky žijících v panelácích, nebo elektroniky a jízdních kol z úložných prostor vozidla. U krytí škod optiky, elektroniky a kol se pak neuplatňují dílčí limity.

Nedílnou součástí všech majetkových pojištění je bezplatná asistenční služba s ročním limitem až 8 000 Kč a kromě toho klienti mohou využít Modrých stránek Allianz, kde i mimo urgentních asistencí najdou prověřené kontakty na dodavatele nejrůznějších stavebních činností a opravárenské firmy

Pro více informací se obraťte na naši kancelář Allianz pojišťovny, a.s.: Kounicova 67a, Brno 602 00, tel.č.: 777 997 866, email: info@allianz-brno.cz

Případně nás můžete sledovat a podporovat na: www.facebook.com/AllianzBrno

Allianz – Stojíme při Vás.