• 27.8.2013

Co má společného zlomenina palce na noze a pojistné plnění Allianz? Jsou stejně velmi rychlé a nekompromisní!

Jako letitý, velmi spokojený klient pojišťovny Allianz jsem letošního roku přijal s velikým vděkem pracovní místo ve zmíněné společnosti na postu obchodního zástupce. Na tříměsíční vzdělávací Akademii Allianz, mimochodem velmi kvalitně a efektivně propracované vzdělávání zaměstnanců, nám bylo řečeno, že pojistná plnění ze strany Allianz jsou rychlá a hodnotná, ale až nedávno na vlastní zkušenosti jsem měl možnost se přesvědčit, o čem byla na školení řeč.

Z nedávného případu, opět moje vlastní zkušenost, kdy jsem cestoval autem do Čech a měl jsem mechanickou poruchu na vozidle, jsem měl možnost přesvědčit se o velmi rychlých, spolehlivých a kvalitních asistenčních službách autopojištění (byl jsem nadmíru spokojen s přístupem ze strany Allianz), ale zkušenost, jež mne potkala minulý týden, mě naprosto příjemně šokovala a naprosto utvrdila ve správnosti a jedinečnosti volby pojišťovny, které chci svěřit sebe i svůj majetek.

Byl čtvrtek dopoledne, vracel jsem se domů z obchodních jednání a po příchodu do bytu, kdy jsem se převlékal z pracovního oblečení jsem uklízel oblek do šatníku. Jako vždy, otevřel jsem šatník, pověsil oblek na raménku na nosnou tyč a zavíral šatníkové dveře. Ale co jsem skutečně nečekal, byla skutečnost, že se samovolně otevřely dolní, horizontálně se otevírající dvířka, jež mají hmotnost cca 10 kg a jak jsem intenzivněji zavíral hlavní šatní dveře, povolily magnety u dolních dvířek, ta se otevřela a přímo celou svoji vahou a svoji hranou, mi spadla na palec u nohy. Zkusil jsem v životě, bohužel, hodně druhů bolestí a různé intenzity, ale v tomto případě mi bylo skutečně hodně zle od bolesti. Chvíli jsem nebyl schopen bolestí ani promluvit a dalších 10 minut jsem cítil jen hrozný tlak a bolest v oblasti posledního článku palce a nehtu, který mimochodem během okamžiku celý naprosto zfialověl. Po dvaceti minutách jsem se odhodlal navštívit nedalekou chirurgickou kliniku v nemocnici.

Transport necelý kilometr po vlastních nohou byl naprosto bolestným utrpením. Na chirurgii mi provedli RTG a konstatovali zlomeninu proximálního článku palce a predikovali odstranění nehtu, který museli perforovat z důvodu velkého hematomu, aby krev nahromaděná pod nehtem mohla být odstraněna pryč a zmizel tak veliký a bolestivý tlak. Po fixaci, poučení a ošetření jsem se vydal domů. Po příchodu jsem bolestí musel asi hodinu odpočívat, ale poté jsem sednul k počítači a zkusil jsem rady ze školení v Allianz.

Vyhledal jsem webové stránky Allianz a z pozice klienta jsem našel kolonku hlášení pojistných událostí. Předkládaný formulář jsem kompletně dle instrukcí vyplnil a do přílohy jsem naskenoval lékařskou zprávu z chirurgie. Celý soubor jsem odeslal na uvedenou adresu do hlavního sídla Allianz v Praze. Upřímně, očekával jsem likvidaci pojistné události během několika dní, ale co jsem zažil, z toho jsem byl v naprostém šoku. Velmi příjemná věc je už ta, že člověk nemusí chodit kvůli nahlášení pojistné události nikam na pobočku a čekat u přepážky, ale prostě kdykoliv z domů odešle vyplněný formulář v elektronické podobě a o více se nestará.

Onen zmíněný šok nastal asi po 10 minutách, co mi došla SMS, že moje nahlášená pojistná událost je vedena již pod svým číslem a bude velmi brzy zpracována (podotýkám, odeslání bylo kolem 16 hodiny).

Druhý den, cca v 10 hodin dopoledne, po otevření emailové schránky jsem našel oznamovací email z Allianz Pojišťovny, že moje pojistná událost je vyřešena a na můj bankovní účet, jenž byl ve formuláři uvedený, bylo zasláno 6.000 Kč. Byl jsem v naprostém šoku – ta rychlost vyřízení a ta velikost vyplacené částky a rychlost vyplacení peněz – byl jsem skutečně naprosto ohromený a musím jen konstatovat, že si plně stojím za tím, že Allianz je pro mne jedničkou ve světě pojišťoven nejen na trhu v ČR, ale také tento příklad uvádím svým klientům a demonstruji s radostí na něm profesionalitu této pojišťovny.

Za tento článek děkujeme panu Janu Hutákovi.

Pro zájemce, Allianz pojišťovna vytvořila nový produkt – Rytmus Risk, což je životní pojištění bez spořící složky. Tanto produkt je velmi flexibilní k Vaším potřebám.

Pro více informací se nás klidně ptejte na tel.č.: 777 997 866 nebo pošlete email: info@allianz-brno.cz

Případně nás můžete sledovat a podporovat na: www.facebook.com/AllianzBrno

Allianz – Stojíme při Vás.