Protože Allianz pojišťovna provedla odkup pojišťovny Wüstenrot, tak pro Vás máme připraveny odpovědi na Vaše nejčastější dotazy:
Mění se pro mne něco, musím něco udělat?
Ne, není potřeba nic speciálního potvrzovat či zařizovat.
Pokračuje stále moje pojištění, které mám sjednáno u Wüstenrot pojišťovny?
Ano, pojištění nadále trvá. Pojistné smlouvy včetně pojistných podmínek zůstávají v platnosti. Nemusíte se obávat, že se změnou pojišťovny dojde bez Vašeho souhlasu i ke změnám smlouvy či pojistných podmínek, kterými se Vaše pojištění řídí.
Mění se čísla účtu nebo údaje k platbě?
Ne, nemění.
Kam se mám obracet s dotazy týkající se mé smlouvy?
Ohledně smluv sjednaných u Wüstenrot se jako doposud obracejte na linku 800 22 55 55 nebo na e-mail pojisteni@wuestenrot.cz
Na jakou adresu mám zasílat dokumenty?
Dokumenty zasílejte jako doposud na adresu: Wüstenrot, Na Hřebenech II 1718/8, 140 23 Praha 4.
Na jakou asistenční službu se mám obrátit v případě pojistné události?
Obracejte se jako doposud na asistenční službu Wüstenrot.
Je možné uhradit pojistné z bodů, které mám v klubu Wüstenrot?
Body klubu Wüstenrot lze využít pouze pro dorovnání platby (max. 20 %) prvního předpisu pojistného.
Máte další otázky? Napište nám a rádi Vám vše zodpovíme.
www.allianz-brno.cz
info@allianz-brno.cz
+420 777 997 866
Allianz – Stojíme při Vás.